tiistai 3. kesäkuuta 2014

Hyvä minä...Paha sinä

Otsikko on ihan sitä varten, että saamani sähköposti, koskien omenajoutsenta, saa päätöksen. :D :D Vitalis...mä tukehdun nauruun. Ps. Sinun ei ole mikään pakko tänne tulla ja alkaa sitten naputtamaan mulle sähköposteja. Mene vaikka lenkille tuulettumaan ;)

! Sen pituinen se. !

---------------------------------------------------


Yritän kovasti vääntää virkkaamalla tähtimattoa. Tytär sellasta toivoi. Ohjetta ei ole, joten aikamoista päänvaivaa aiheutti silmukoiden laskeminen. Tein ensin harjoituksen, joka sattui silmukkamäärältää oikein...ihan vahingossa. Sen jälkeen pöljyyksissäni aloin lukemaan ongelmista samaa mattoa väkertäneiden osalta ja niinpä purkasin ja kerisin varsinaisen matontekelealoituksen kolmeen kertaan, kunnes lamppu syttyi ja tein niin kuin alkujaankin olin tehnyt. Muutaman jutun tajusin, kun sain tähden virkattua. No, seuraavassa tähtimatossa, jota todennäköisesti ei tule, osaan tehdä eritavalla...ehkä. Vielä on monta kierrosta virkattava. Laitan sitten parempaa kuvaa, kun olen maton saanut valmiiksi asti.

Kukkamaisen kaunista päivää. Täytyy lähteä hernekaupoille. E taiteilee siitä joutsenen.




3 kommenttia:

  1. Odotan innolla mattosi valmistumista! Itse en ole uskaltanut vielä noin raskasta työtä virkkaamaan, kun käden nivelrikko ei tahdo tuota kepeämpääkään virkkausta hyväksyä. Onneksi neuleet vielä käsissä pysyvät.

    Ihana tuo sinun blogisi kansikuva!

    VastaaPoista
  2. Haa... mä haluan nähä sen hernejoutsenen!! ;D ;D ;D
    Ja äläkä välitä siitä että jonkun tytär on tokaluokalla tehny joutsenen mannaryynistä... ;D ;D ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Iloista päivää.